
VANITY PRESS
Wydawnictwo usługowe
z nami wydasz i sprzedasz z zyskiem swoją książkę

Praktyczne wskazówki dla kobiet rozpoczynających karierę oraz tych, które planują zmianę
O wypaleniu zawodowym i stresie w czasach kryzysu
O trudnych emocjach w biznesie i w życiu
Historia w której być może i Ty odnajdziesz siebie
Ilustrowana książeczka dla dzieci z wierszykami.
Od ulegania do uwolnienia
Jak rozstać się godnie i zgodnie z prawem
860 km solo przez Kaukaz
Każdy szanujący się autor powinien przekazać swój tekst do redakcji i korekty – książka, to rzecz, która w przeciwieństwie do czasopisma – zostaje z nami na całe życie. Każdy błąd później boli, dlatego warto je ograniczyć, a najlepiej wyeliminować. Standardowa korekta z redakcją przed składem to korekta wykonywana przez korektora, który czyta i poprawia tekst w Wordzie. Korekta szczotka po składzie, to korekta wykonywana przez korektora, który poprawia książkę w pdf po składzie.
Całość kosztów zależy od tego jak wygląda książka – od elementów, które powodują większą czasochłonność dla operatora DTP: tabele, przypisy, zdjęcia, wykresy, indeksy, marginalia, ramki, liczba poprawek w korekcie. Rozróżniamy: skład samego tekstu – prozy, beletrystyki; skład z dodatkowymi elementami (wykresy, tabele, ilustracje); projekt okładki; kupno zdjęć/grafik do książki z banku zdjęć; nadanie ISBN
Cena za druk zależy od wielu elementów o których decyduje Autor, np: nakładu – liczby egzemplarzy – szacunkowo przyjmuje się, że do 500 egz. opłaca się drukować cyfrowo, powyżej offsetowo formatu publikacji – najczęściej to A5, B5 i A4; szacowanej liczby stron – która będzie znana po składzie; rodzaju oprawy – miękka czy twarda, zeszytowa (szyta) – czy klejona; środek książki – papier offsetowy czy kredowy; środek książki – kolor, czarnobiały, czy może czarnobiały z wkładką kolorową.
Koszt przygotowania książki w wersji elektronicznej (e-book) zależy od tego, czy ebook będzie dodatkowym elementem procesu wydawniczego dla książki drukowanej, czy tylko wyłącznie opracowaniem samego ebooka. Jeśli wydawany miałby być tylko ebook, koszt redakcji, korekty, składu i opracowania okładki wygląda podobnie jak dla książki drukowanej. Zamiast kosztu druku książki jest natomiast koszt wydania ebooka w 3 formatach .PDF, MOBI i EPUB, które są kompatybilne z wszystkimi czytnikami.
W naszym sklepie AimHigh.pl ebooka w wersji .PDF czytelnik może ściągnąć samodzielnie ze swojego konta w sklepie, natychmiast po dokonaniu płatności. Dodatkowe formaty jak MOBI i EPUB czytelnik otrzymuje mailem ze strony sklepu AimHigh.pl. Dobrą formą sprzedaży jest Pakiet (książka drukowana plus ebook). Cena musi być konkurencyjna wobec sumy cen cząstkowych.
Oferujemy sprzedaż Twojej książki w naszym sklepie internetowym www.aimhigh.pl/sklep/. Nasza obsługa daje Ci najwyższy poziom zysku. Dystrybucja książki w księgarniach daje najmniejszy zwrot. Autor dostaje nie więcej niż 10% ceny oferowanej. U nas relacja jest odwrotna. Na życzenie Autora zajmujemy się także wysyłką do klienta/czytelnika.
Nie zalecamy naszym Autorom dystrybucji książek w księgarniach tradycyjnych typu Empik, Matras, Merlin, i innych. Wszystkie te księgarnie mają swoje konta na Ceneo i konkurują ceną. Twoje wydatki na kampanię marketingową i zapoznanie czytelnika z Twoją książką będą wyrzuconymi pieniędzmi, ponieważ czytelnik ostatecznie jeśli zdecyduje się na zakup Twojej książki, i tak kupi ją tam, gdzi będzie najtaniej. A Ty jako Autor dostaniesz 4-6 zł za sprzedaż, co nawet nie pokryje Twoich wydatków na wyprodukowanie książki.
Z pierwszego nakładu 17 egzemplarzy jako egzemplarze obowiązkowe (zgodnie z Ustawą) trafi do bibliotek narodowych, 15 egzemplarzy przeznaczymy jako egzemplarze promocyjne/ekspozycyjne dla naszych kontrahentów, 1 egz. trafi do archiwum wydawnictwa. Autorowi przysługują egzemplarze autorskie, których ilość ograniczona jest jedynie wysokością nakładu.
Każdy Autor zlecając nam książkę do druku, określa ile chce mieć swoich egzemplarzy autorskich, którymi dysponuje według własnego uznania. Możesz je rozdawać znajomym, podarować w konkursach, sprzedawać innymi kanałami dystrybucji. Wybór należy do Ciebie.
Aby książka się sprzedawała, czytelnik musi się o niej dowiedzieć. W tym celu opracujemy dla Ciebie stronę internetową dedykowaną Twojej książce. Na tej stronie zamieszcza się wszystkie istotne z punktu widzenia Czytelnika informacje np.: o czym jest książka, jej spis treści, darmowy rozdział, zdjęcie ze środka, recenzje czytelników, nota o Autorze a przede wszystkim odsyłacz do miejsca, gdzie książkę można kupić. : Przykład naszego landingpage www.kariera.marzen.aimhigh.pl
Na życzenie Autora zakładamy i prowadzimy FanPage na Facebooku i Instagramie. Zaangażowana społeczność i polecanie książki znajomym to najlepsza reklama. Standardowo proponujemy dwa posty reklamujące książkę tygodniowo. Przykładowy Fan Page na Facebooku https://www.facebook.com/karieramarzen oraz na Instagramhttps://www.instagram.com/agnieszka_okonska/
Współpracujemy z portalami recenzującymi książki. Wysyłamy do naszych zaprzyjaźnionych portali kilka darmowych egzemplarzy, a oni wysyłają je do blogerów i zawodowych recenzentów. Ich recenzje zamieszczamy na stronach LandingPage i FanPage oraz na stronie sklepu internetowego www.aimhigh.pl/sklep/.
Każdy nasz klient może liczyć na darmowy wywiad autorski transmitowany równolegle na kanałach YouTube, LinkedIn oraz Facebook (FanPage). Na koniec wywiadu następuje przekierowanie na Landing Page i zachęta do zakupu książki. Wywiad można współdzielić na swoich forach i social mediach jako retransmisję, bez ograniczenia czasowego.
W ramach dystrybucji oferujemy promocję książki - przeprowadzenie kampanii reklamowej w social mediach, której efektem będzie co najmniej 300 kliknięć w reklamę w ciągu 6 miesięcy od daty wprowadzenia książki do sprzedaży. Każde kliknięcie będzie przekierowywało na stronę sklepu/księgarni, na której można nabyć książkę. Po zakończeniu tej kampanii reklamowej Autor otrzyma informacje statystyczne dokumentujące jej przeprowadzenie.
Systematyczne promowanie Twojej książki poprzez kreatywne treści na forach, portalach, wortalach tematycznych, na których znajdują się Twoi czytelnicy. Poprzez takie działania możemy systematycznie docierać do konkretnych odbiorców, będących Twoją grupą docelową, polecając im przeczytanie Twojej książki.
Plakaty reklamowe - wykonanie plakatów reklamujących książkę (projekt i druk), które mogą być wykorzystywane na spotkaniach autorskich lub punktach sprzedaży Twojej książki. Zakładki (projekt i druk) - zakładki możesz wykorzystać dając je w prezencie potencjalnym klientom.
Każdy nasz klient może liczyć na zorganizowanie przez nas spotkań autorskich w klubach książki, bibliotekach lub specjalnych spotkaniach dedykowanych dla fanów książki.
Na życzenie klienta możemy zorganizować konkursy w social mediach, w których nagrodą będą egzemplarze książki. Taka forma aktywizuje czytelników nie tylko do czytania, ale także do dzielenia się swoim trofeum w swojej społeczności, co jest darmową reklamą dla klienta