VANITY PRESS
Wydawnictwo usługowe

z nami wydasz i sprzedasz z zyskiem swoją książkę

W czym możemy Ci pomóc?

NASZE REALIZACJE:

Zbuduj karierę swoich marzeń / Agnieszka Okońska

Praktyczne wskazówki dla kobiet rozpoczynających karierę oraz tych, które planują zmianę

Jak Feniks z popiołów / Maria Anna Jaroni & Agnieszka Okońska

O wypaleniu zawodowym i stresie w czasach kryzysu

#BezKijawTyłku / Tatiana Galińska

O trudnych emocjach w biznesie i w życiu

Ja Jagoda / Katarzyna Krawczyk

Historia w której być może i Ty odnajdziesz siebie

Wierszyki dla Dzieci / Antonina Żyro

Ilustrowana książeczka dla dzieci z wierszykami.

AKTUALNE PREMIERY!

Potęga ulgi / Agnieszka Maruda

Od ulegania do uwolnienia

Rozwód po polsku / Małgorzata Lewandowska

Jak rozstać się godnie i zgodnie z prawem

ZAPOWIEDZI WYDAWNICZE!

Szlak Transcaucasian - Armenia / Dorota Szparaga

860 km solo przez Kaukaz

O naszych usługach:

Czym jest Vanity Press?
Vanity Press to wydawnictwo usługowe które opiera się o model współpracy, w którym Autor pokrywa wszystkie koszty związane z produkcją swojej książki a Vanity Press świadczy usługę wydawniczą. Od nas otrzymuje wsparcie na każdym etapie całego procesu wydawniczego tj. redakcji, korekty, projektowania okładki, składu, łamania, druku.
O czym decyduje Autor?
Autor zatrzymuje w pełni prawa autorskie. Nie przekazuje ich nam tj. wydawnictwu. Autor sam decyduje o wysokości nakładu, jakości papieru, okładki, jakości druku, koloru wydruku, ceny okładkowej.
Kto zajmuje się marketingiem książki?
Jeśli Autor sobie tego zażyczy, nasze Wydawnictwo może zająć się marketingiem i dystrybucją książki. Zrobimy dedykowaną stronę internetową tzw. landing page, która będzie odsyłać do wskazanej księgarni. Zajmiemy się kampanią marketingową także w social mediach.
Kto będzie sprzedawał książkę?
Na zlecenie Autora możemy zaoferować sprzedaż książki w naszym sklepie AIM HIGH. Oferujemy konkurencyjny system prowizji. Zajmujemy się wysyłką w imieniu Autora, także egzemplarzy z autografem Autora.
Ile trwa proces wydawania książki?
Czas wydania książki to maksymalnie 120 dni. Autor podpisuje z nami umowę wydawniczą. Przedmiotem umowy jest przygotowanie gotowych egzemplarzy książki przeznaczonej do dystrybucji lub sprzedaży. Umowa może również obejmować format e-book lub audiobook.
Ile kosztuje wydanie własnej książki we współpracy z nami?
Koszt wydania książki w formule self-publishingu zależy od wielu czynników. Przede wszystkim od objętości tekstu tzw. arkuszy wydawniczych (1 aw = 40 tys znaków ze spacjami). Na tej podstawie szacujemy wstępny koszt produkcji książki. Drugą bardzo istotną kwestią jest nakład. Im nakład jest większy, tym cena druku pojedynczego egzemplarza jest niższa. Znaczącym elementem wyceny jest także cała specyfikacja techniczna książki, w skład której wchodzą: format, wybór papieru, rodzaj okładki, czy chociażby ilość ilustracji lub grafik.
Ile kosztuje wydanie własnej książki we współpracy z nami?
Koszt wydania książki w formule self-publishingu zależy od wielu czynników. Przede wszystkim od objętości tekstu tzw. arkuszy wydawniczych (1 aw = 40 tys znaków ze spacjami). Na tej podstawie szacujemy wstępny koszt produkcji książki. Drugą bardzo istotną kwestią jest nakład. Im nakład jest większy, tym cena druku pojedynczego egzemplarza jest niższa. Znaczącym elementem wyceny jest także cała specyfikacja techniczna książki, w skład której wchodzą: format, wybór papieru, rodzaj okładki, czy chociażby ilość ilustracji lub grafik.
Ile trwa proces wyceny produkcji książki?
Przy prostych projektach np. standardowy format książki bez ilustracji, orientacyjną wycenę wysyłamy w ciągu 7 dni. W bardziej skomplikowanych projektach czas oczekiwania na wycenę wynosi maksymalnie 14 dni.
Jakiego typu książki pomagamy wydać Autorom?
Tu nie ma żadnych ograniczeń. Spełniamy marzenia każdego autora bez względu na gatunek jego dzieła. Jedynym ograniczeniem są nasze wartości. Autor w umowie wydawniczej oświadcza, że jego utwór nie zawiera treści ksenofobicznych, faszystowskich, opisujących innych ludzi w sposób wulgarny, jawnie dyskryminujących innych z powodu orientacji seksualnej, płci czy niepełnosprawności.

Co mamy w ofercie naszych usług wydawniczych:

Korekta i redakcja

Każdy szanujący się autor powinien przekazać swój tekst do redakcji i korekty – książka, to rzecz, która w przeciwieństwie do czasopisma – zostaje z nami na całe życie. Każdy błąd później boli, dlatego warto je ograniczyć, a najlepiej wyeliminować. Standardowa korekta z redakcją przed składem to korekta wykonywana przez korektora, który czyta i poprawia tekst w Wordzie. Korekta szczotka po składzie, to korekta wykonywana przez korektora, który poprawia książkę w pdf po składzie.

Skład i przygotowanie do druku

Całość kosztów zależy od tego jak wygląda książka – od elementów, które powodują większą czasochłonność dla operatora DTP: tabele, przypisy, zdjęcia, wykresy, indeksy, marginalia, ramki, liczba poprawek w korekcie. Rozróżniamy: skład samego tekstu – prozy, beletrystyki; skład z dodatkowymi elementami (wykresy, tabele, ilustracje); projekt okładki; kupno zdjęć/grafik do książki z banku zdjęć; nadanie ISBN

Druk

Cena za druk zależy od wielu elementów o których decyduje Autor, np: nakładu – liczby egzemplarzy – szacunkowo przyjmuje się, że do 500 egz. opłaca się drukować cyfrowo, powyżej offsetowo formatu publikacji – najczęściej to A5, B5 i A4; szacowanej liczby stron – która będzie znana po składzie; rodzaju oprawy – miękka czy twarda, zeszytowa (szyta) – czy klejona; środek książki – papier offsetowy czy kredowy; środek książki – kolor, czarnobiały, czy może czarnobiały z wkładką kolorową.

Przygotowanie ebooka

Koszt przygotowania książki w wersji elektronicznej (e-book) zależy od tego, czy ebook będzie dodatkowym elementem procesu wydawniczego dla książki drukowanej, czy tylko wyłącznie opracowaniem samego ebooka. Jeśli wydawany miałby być tylko ebook, koszt redakcji, korekty, składu i opracowania okładki wygląda podobnie jak dla książki drukowanej. Zamiast kosztu druku książki jest natomiast koszt wydania ebooka w 3 formatach .PDF, MOBI i EPUB, które są kompatybilne z wszystkimi czytnikami.

Dystrybucja ebooka

W naszym sklepie AimHigh.pl ebooka w wersji .PDF czytelnik może ściągnąć samodzielnie ze swojego konta w sklepie, natychmiast po dokonaniu płatności. Dodatkowe formaty jak MOBI i EPUB czytelnik otrzymuje mailem ze strony sklepu AimHigh.pl. Dobrą formą sprzedaży jest Pakiet (książka drukowana plus ebook). Cena musi być konkurencyjna wobec sumy cen cząstkowych.

Sprzedaż w naszym sklepie

Oferujemy sprzedaż Twojej książki w naszym sklepie internetowym www.aimhigh.pl/sklep/. Nasza obsługa daje Ci najwyższy poziom zysku. Dystrybucja książki w księgarniach daje najmniejszy zwrot. Autor dostaje nie więcej niż 10% ceny oferowanej. U nas relacja jest odwrotna. Na życzenie Autora zajmujemy się także wysyłką do klienta/czytelnika.

Dystrybucja w księgarniach

Nie zalecamy naszym Autorom dystrybucji książek w księgarniach tradycyjnych typu Empik, Matras, Merlin, i innych. Wszystkie te księgarnie mają swoje konta na Ceneo i konkurują ceną. Twoje wydatki na kampanię marketingową i zapoznanie czytelnika z Twoją książką będą wyrzuconymi pieniędzmi, ponieważ czytelnik ostatecznie jeśli zdecyduje się na zakup Twojej książki, i tak kupi ją tam, gdzi będzie najtaniej. A Ty jako Autor dostaniesz 4-6 zł za sprzedaż, co nawet nie pokryje Twoich wydatków na wyprodukowanie książki.

Obowiązkowe egzemplarze

Z pierwszego nakładu 17 egzemplarzy jako egzemplarze obowiązkowe (zgodnie z Ustawą) trafi do bibliotek narodowych, 15 egzemplarzy przeznaczymy jako egzemplarze promocyjne/ekspozycyjne dla naszych kontrahentów, 1 egz. trafi do archiwum wydawnictwa. Autorowi przysługują egzemplarze autorskie, których ilość ograniczona jest jedynie wysokością nakładu.

Egzemplarze autorskie

Każdy Autor zlecając nam książkę do druku, określa ile chce mieć swoich egzemplarzy autorskich, którymi dysponuje według własnego uznania. Możesz je rozdawać znajomym, podarować w konkursach, sprzedawać innymi kanałami dystrybucji. Wybór należy do Ciebie.

Co mamy w ofercie naszych usług marketingowych:

Landing Page

Aby książka się sprzedawała, czytelnik musi się o niej dowiedzieć. W tym celu opracujemy dla Ciebie stronę internetową dedykowaną Twojej książce. Na tej stronie zamieszcza się wszystkie istotne z punktu widzenia Czytelnika informacje np.: o czym jest książka, jej spis treści, darmowy rozdział, zdjęcie ze środka, recenzje czytelników, nota o Autorze a przede wszystkim odsyłacz do miejsca, gdzie książkę można kupić. : Przykład naszego landingpage www.kariera.marzen.aimhigh.pl

FanPage

Na życzenie Autora zakładamy i prowadzimy FanPage na Facebooku i Instagramie. Zaangażowana społeczność i polecanie książki znajomym to najlepsza reklama. Standardowo proponujemy dwa posty reklamujące książkę tygodniowo. Przykładowy Fan Page na Facebooku https://www.facebook.com/karieramarzen oraz na Instagramhttps://www.instagram.com/agnieszka_okonska/

Recenzje płatne

Współpracujemy z portalami recenzującymi książki. Wysyłamy do naszych zaprzyjaźnionych portali kilka darmowych egzemplarzy, a oni wysyłają je do blogerów i zawodowych recenzentów. Ich recenzje zamieszczamy na stronach LandingPage i FanPage oraz na stronie sklepu internetowego www.aimhigh.pl/sklep/.

Wywiady autorskie online

Każdy nasz klient może liczyć na darmowy wywiad autorski transmitowany równolegle na kanałach YouTube, LinkedIn oraz Facebook (FanPage). Na koniec wywiadu następuje przekierowanie na Landing Page i zachęta do zakupu książki. Wywiad można współdzielić na swoich forach i social mediach jako retransmisję, bez ograniczenia czasowego.

Kampania reklamowa w SM

W ramach dystrybucji oferujemy promocję książki - przeprowadzenie kampanii reklamowej w social mediach, której efektem będzie co najmniej 300 kliknięć w reklamę w ciągu 6 miesięcy od daty wprowadzenia książki do sprzedaży. Każde kliknięcie będzie przekierowywało na stronę sklepu/księgarni, na której można nabyć książkę. Po zakończeniu tej kampanii reklamowej Autor otrzyma informacje statystyczne dokumentujące jej przeprowadzenie.

Marketing szeptany

Systematyczne promowanie Twojej książki poprzez kreatywne treści na forach, portalach, wortalach tematycznych, na których znajdują się Twoi czytelnicy. Poprzez takie działania możemy systematycznie docierać do konkretnych odbiorców, będących Twoją grupą docelową, polecając im przeczytanie Twojej książki.

Materiały drukowane

Plakaty reklamowe - wykonanie plakatów reklamujących książkę (projekt i druk), które mogą być wykorzystywane na spotkaniach autorskich lub punktach sprzedaży Twojej książki. Zakładki (projekt i druk) - zakładki możesz wykorzystać dając je w prezencie potencjalnym klientom.

Spotkania autorskie

Każdy nasz klient może liczyć na zorganizowanie przez nas spotkań autorskich w klubach książki, bibliotekach lub specjalnych spotkaniach dedykowanych dla fanów książki.

Konkursy z nagrodami

Na życzenie klienta możemy zorganizować konkursy w social mediach, w których nagrodą będą egzemplarze książki. Taka forma aktywizuje czytelników nie tylko do czytania, ale także do dzielenia się swoim trofeum w swojej społeczności, co jest darmową reklamą dla klienta

Nie zwlekaj z podejmowaniem decyzji - wydanie własnej książki jest prostsze niż myślisz!